Träningar och lite extra-inslag i december
Hej alla, Killarna håller uppe humöret bra på träningarna, och vi är tacksamma att vi kan genomföra träningarna så alla har denna ovärderliga aktiviteten att se fram emot. Men det märks att det inte spelas några matcher och det behövs lite variation för att få ett bra avslut på denna märkliga höst. Därför kommer vi köra på följande upplägg fram till jul, vi gick igenom det med killarna idag. Måndagar - Fys och träning som vanligt Torsdagar - Matchspel med dräkter och domare etc - Jämna och olika lag till resp torsdag - Anmäl er till de träningarna på laget.se så vi kan planera Fredagar - Småmålsspel (3 mot 3) där vi lottar nya lag efter varje 6-min match - Samla med sig poäng från sina matcher (gör sitt lag ex 4 mål så tar alla spelare i laget med sig 4 poäng från matchen) - En totalsammanställning efter träningen - Sporrande och mkt teamwork där man ser vilka spelare som gör andra bra och bidrar till laget genom att hela tiden göra sitt bästa. Det var bra fart, delaktighet och glädje i fredags när vi testade detta Med vänlig adventshälsning Tränarna
P-0809 Innebandy
30 nov 2020
1kommentar
Bingolottsutdelning
Nu har bingolotterna levererats. På grund av corona kommer vi inte att dela ut till föräldrarna inne i hallen, utan jag kommer att dela upp vad ni har beställt, märka upp dem i buntar och lämna till tjejerna på torsdag. Se till att ta leveransen när de kommer hem från träningen, så inga lotter glöms i svettiga gympapåsar. ^_^
F-12 Innebandy
30 nov 2020
1kommentar
Julbingolotter
Som vi tidigare nämnt är vi som lag ålagda att sälja julbingolotter. Det har varit strykande åtgång på dessa så vi måste raskt meddela hur många lotter vi vill ha. Om ni kan kommentera på detta inlägg och meddela hur många lotter ni vill ha eller om ni vill friköpa er under dagen hade vi varit supertacksamma. Eftersom priset på lotterna har stigit har kravet sänkts från 3 lotter per spelare till 2 lotter per spelare. Säljer vi fler så hamnar däremot överskottet (41 kr per lott) direkt i lagskassan Julbingolott enkellott: 100 kr Julbingolott dubbellott: 200 rr Friköp: 150 kr Vid friköp så kan ni med fördel omedelbart betala in till lagkonto 9024.94.718.94 eller via Swish till nummer 0707283036 (mottagare Anders Blom) Var i så fall noga med att ange följande uppgifter: • Friköp bingolotter • Spelarens namn • Lag (i detta fall HIK P11) Mvh Ledarna
P-10/11 Innebandy
30 nov 2020
13kommentarer
OBS!!! Dagens träning inställd!!!
Dagens träning inställd!! Kallelse till nästa vecka kommer under helgen. Trevlig helg! // Ledarna
P-10/11 Innebandy
27 nov 2020
0kommentarer
Info om kommande träningar
Nu är det dags att rulla igång med träningen igen. För att minska trängseln i omklädningsrummet, kommer vi dela upp grabbarna i två olika omklädningsrum. Gärna ombyte hemma. Samling 17.55. Viktigt att man är på plats, så vi kan köra igång så fort som möjligt. Vi återkommer angående träningen på fredag. Oklart fortfarande om det finns sarg på Ljungarum i veckan. OBS!!! Det planerade poolspelet i helgen är inställt!!! Har ni några frågor eller funderingar, tveka inte att höra av er till oss ledare. // Ledarna
P-10/11 Innebandy
25 nov 2020
0kommentarer
Ingång på Stadsgården, Råslätt
Badet är nu stängt på Råslätt tills vidare. Därför är vi hänvisade till entrén i källarplan nere vid badet. Vi ledare försöker komma senast 15 min innan träningen startar och låsa upp den dörren, samt sätta den tillfälliga koden till 2021. Där kan ni gå in och lämna/hämta era barn. Ni kan vara inne i korridoren när ni hämtar alt lämnar men tänk på att hålla extra avstånd inomhus. Ta hand om varandra!
P-0809 Innebandy
19 nov 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter