• Träningsmatch mot IBK Lidköping

    Med bara 2 veckor kvar till seriepremiär spelar idag spelar sin 5:e Träningsmatch för säsongen, motståndare är IBK Lidköping som föregående säsong huserade i Allsvenskan Södra. Matchen spelas utan publik men kan enkelt följas framför TV:n för 29 Kr. Länk till sändningen: https://solidsport.com/hovslattsik-herrar/watch/hovslatt-ibk-lidkoping Prenumerera gärna på vår kanal: https://solidsport.com/hovslattsik-herrar Herrar A-lag SSL 12 sep 2020 0kommentarer
  • Säsongsstart 1/10

    Äntligen dags för innebandy igen! Tjejerna har blivit ett år äldre och det vankas poolspel den här säsongen. Det ser vi väldigt mycket fram emot! I år tränar vi på torsdagar klockan 17:45-19:00 på Hovslättskolan, och första träningen blir 1:a oktober. Under träningen kör vi även ett lite kortare föräldramöte. Både gamla och nya spelare är varmt välkomna att hänga med och spela innebandy med oss! Jag kommer att återkomma med mer information ganska snart, så håll utkik efter uppdateringar. F-12 Innebandy 10 sep 2020 6kommentarer
  • Föreningsdagar på Inter Sport

    Passa på att utnyttja rabatten på Inter Sport under veckan. P-10/11 Innebandy 8 sep 2020 0kommentarer
  • Info P14

    Hej! Vi startade upp hösten i lördags med första innebandyträningen. Vi var 10 st men hoppas på att det fylls upp med fler under kommande lördagar. Jag hade en kort info för föräldrarna i lördags och vi kommer ta mer info även kommande lördag för er som inte var där. Medlemsavgiften för detta år är 600 kr per barn och ni får betalningsinfo genom Telegram-appen. Har ni inte telegram-appen så ladda hem den och hör av er till mig så lägger jag till er i gruppen för P14. Där sköter vi snabb information som kan dyka upp. Har ni några frågor så kontakta någon av oss ledare så hjälper vi till. Vi hoppas på en rolig vinter ihop med alla grabbarna. Mvh Ledarna genom Jonas P-14 Innebandy 7 sep 2020 0kommentarer
  • Uppstart P14

    Idag 5 sept startar innebandyn upp för hösten. Välkomna alla pojkar födda 2014. Vi har samma tid som förra året 11.15-12.30. Hälsn ledarna P-14 Innebandy 5 sep 2020 1kommentar
  • Information om träningsläger 26-27/9

    Pga inställd cup i Mariestad så har vi ju flaggat för att genomföra ett träningsläger på hemmaplan istället. Vi kommer försöka få med en helhet under helgen så den kommer vara fullmatad med bl a teori, fys, träningar, träningsmatcher och teambuilding. Vi har verkligen förmånen att ha ett kanongäng så vi tror det kommer bli dagar vi har stor nytta av hela säsongen! Förmiddagarna och lunchen kommer vara på Hovet, efter det kommer resterande delar vara på Stadsgården och Råslätts IP. Självklart är det ingen övernattning utan dagarna börjar kl 09.00 och avslutas mellan 16.30 och 17.00. Det fullständiga schemat för helgen hittar du här Vi skulle vilja att några föräldrar erbjuder sig att hjälpa till och bidra med lite praktisk support under dagarna. Vi gör ju detta tillsammans! Det som behövs är: Lördag - 1-2 personer som köper och serverar mellanmål (frukt, drickyoghurt, hembakat fika) - 2-3 personer som köper, tillagar och serverar lunch Söndag - 1-2 personer som köper och serverar mellanmål (frukt, drickyoghurt, hembakat fika) - 2-3 personer som köper, tillagar och serverar lunch Skriv gärna i kommentarsfältet nedan vad du vill bidra med och vilken dag. Vet även att några har fotbollsavslutning på söndagen, skriv också då om ni önskar spela den tidiga eller sena träningsmatchen, vi vill ju att alla ska kunna vara med så vi kan parera och pussla både lördag och söndagen. Veckan innan, på söndag 20/9 har vi ju föräldramöte på Hovet kl 20.00. Då kommer mer info och uppdatering inför både träningslägret och kommande säsong. Ha en riktigt bra helg alla! P-0809 Innebandy 4 sep 2020 11kommentarer
  • Visa fler nyheter