• Intervju Marcus Hamrin

    Tjena Marcus, grattis till VM biljetten, spännande att ni tog sista chansen ni hade var det nervöst? Tack så mycket! Nää tycker inte vi känns nervösa Inför matchen 8-5 skrevs slutresultatet till mot Ryssland, var det nervöst när de gjorde ett par kassar mot slutet? Nää hade lite otur med några utvisningar där i slutet men tycker vi löser de bra ändå! Hur var din egen insats? Tycker jag kanske kunnat bidra lite mer framåt men vi har 2 riktigt bra offensiva kedjor så funkar fint för mig att gå lite defensivt Blev det en ordentlig fest igår? Tänk dig ett gäng norrmän i Poprad Slovakien en söndag... Vad kan vi förvänta oss av Marcus Hamrin på lördag när vi tar emot Olofström? Hoppas jag kan ta med tempot från matcherna. En hälsning till publiken inför lördagens match? Ta er ner till hallen och stötta oss. Matchen spelas i A-Hallen Lördag kl 14:00 mot Olofström Herrar A-lag SSL 3 feb 2020 0kommentarer
  • Tack för idag!

    Tack för ett härligt poolspel. Grymt jobbat av alla inblandade! All heder åt killarna som kämpade på o krigade i matcherna. Imponerade att se dem göra så bra ifrån sig mot äldre lag. Var stolta över dom, de har gjort fantastiska framsteg. Vi har ännu inte sammanställt dagens försäljning. Återkommer när det är klart. Än en gång - stort tack för idag alla inblandade! // Ledarna P-10/11 Innebandy 2 feb 2020 0kommentarer
  • Träningen måndag 3/2

    På måndag är det då dags för internationellt besök på träningen. Som vi tidigare meddelat är det ledare och spelare från Ukrainska innebandyförbundet som gör ett studiebesök i Sverige och Jönköping. Syftet med besöket är att de vill se barn- och ungdomsinnebandy och ta med sig input till ett pågående förändringsarbete i Ukraina. Spännande och roligt att vi ska få möjlighet att visa upp oss. Därför är det ännu viktigare än vanligtvis att alla är på plats och ombytta i god tid innan träningen börjar. Dvs klockan 16:30 ska alla vara på plats, ombytta och redo att börja träningen. Om möjligt är det också bra om alla använder svart träningströja på träningen. Roligt om vi kan se enhetliga ut. Så tvätta gärna upp den som finns hemma så att den är redo på måndag :-) Ha en fortsatt trevlig helg. /Tränarna P-0809 Innebandy 1 feb 2020 1kommentar
  • Info poolspelet imorgon

    Äntligen är det dags för poolspel igen! Killarna var rejält taggade på träningen i veckan;). Lite kort praktiskt info kring morgondagen: Huvudentrén är inte öppen när vi kommer imorgon, så ingång sker via sidoingången likt förra gången. Gå längs väggen till vänster om huvudentrén. Eftersom vi ska bygga sarg till 2 planer gäller det att samtliga är på plats kl 10.00!!! Målvakt match 1: Melvin Målvakt match 2: Aleksander Målvakt match 3: Ervin Matchtid 2*12 min. Som vanligt gäller godis- o läskförbud mellan matcherna. Skicka gärna med grabbarna något enklare mellanmål, så de fyller på med lite energi mellan matcherna. Glöm inte vita shorts o strumpor, IB-glasögon, inneskor samt klubba. Matchtröjor delas ut på plats. Nu laddar vi för ytterligare ett härligt poolspel! // Ledarna P-10/11 Innebandy 1 feb 2020 2kommentarer
  • Restaurangchansen

    På torsdag 6/2 kommer de nya häftena/apparna för i år. Kolla med släkt, arbetskollegor, vänner och även ovänner😁. Tänk på att fråga om häfte/app. Laget skall sälja 50 stycken, men jag tänker nånstans upp mot 200. Sälj hårt💪 Damer Div 1 Innebandy 1 feb 2020 1kommentar
  • Boule kväll 20/3...

    Välkommen till HIK BOULE Fredagen den 20 mars spelar vi boule på Club I´stan Boule i Hovslätt. Vi träffas kl. 18,00 (Barrsätragatan 22) för några matcher boule. Medtag mat och dryck, vi fixar kaffe o kaka. 25 kr/person Välkommen! Jan o Petra Rommedahl Anmälan senast 16 mars till Jan på 0703-11 70 90 eller janne@norrahammarsbygg.se Damer Div 1 Innebandy 31 jan 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter